De campagne voor de Week van het Leven van dit jaar is bekend. Die laten we u graag zien! Met de opbrengst die de crowdfunding tot nu toe heeft opgeleverd, hebben we nu al:
Hartelijk bedankt als u deze campagnes financieel mogelijk gemaakt heeft! Scroll snel naar beneden voor een voorproefje van deze campagne, en lees hoeveel mensen dankzij uw gift bereikt worden met deze boodschap!
"*" geeft vereiste velden aan
Met de campagne van dit jaar leggen we nóg meer dan andere jaren de nadruk op de hulp die er mogelijk is. Hiervoor lanceren we de website onbedoeldezwangerschap.nl. We zijn blij dat we deze mooie domeinnaam hebben kunnen reserveren, omdat de website daardoor heel goed vindbaar is. De vrouwen die meewerken aan de campagne, vertellen het eerlijke, maar ook hoopvolle verhaal over hun onbedoelde zwangerschap. We informeren over de alternatieven die er zijn voor abortus, maar ook over de rauwe werkelijkheid die schuilgaat achter iedere abortus voor de moeder én het kind. Deze informatie krijgen vrouwen vaak niet op andere websites. En natuurlijk verwijzen we door naar onze organisaties die concrete hulp bieden. Vanaf 5 november, aan het begin van de Week van het Leven, komt deze website online.
In de commercials van dit jaar vertellen Selena en Deborah over de hulp die er mogelijk is bij een onbedoelde zwangerschap. Bekijk hiernaast hun videoboodschappen. De radiocommercials hebben dezelfde boodschap, maar dan uiteraard zonder beeld.
Het bereik van de radiocampagne is (prognose): Aantal radiospotjes: 210 250 GRP (1 GRP = 1% bereik van de doelgroep) +/- 4.500.000, meer dan 35% van de luisteraars. Op NPO Start zijn meer dan 500.000 weergaven ingekocht.
Dit jaar zijn de advertenties van de Week van het Leven te zien op 11 billboards langs snelwegen. Zes vrouwen die ervaring hebben met een onbedoelde zwangerschap, staan daarop geportretteerd met een bij hun passende oproep om gebruik te maken van onbedoeldezwangerschap.nl. Bekijk hiernaast alvast een paar van deze billboards en het bereik van deze campagne.